maandag 22 augustus 2016

London Tilda

Vandaag kom ik weer met een kaartje die ik in de vakantie heb gemaakt. Het is ouder papier van Maja Design wat ik nog had liggen. 



In eens bekroop mij zo een gevoel dat ik al die laatste stukken eens moest opmaken :p Dus ik heb een poging gedaan, te beginnen met deze kaart!

Voor deze kaart heb ik London tilda uit de Little London Collectie 2013 voorzien van inkt en haar ingekleurd met Gansai Tambi van Kuretake.


De meeste stansen zijn van Magnolia van verschillende collecties. De grote vlinder heb ik van een nieuwe stans gemaakt uit Doohickey Box Volume 10. Wat is ze mooi fijntjes!

Inmiddels lag Volume 11 alweer bij mij op de mat.... Dus het is goed dat de kinderen weer naar school zijn :p Dan heb ik weer wat meer tijd om er wat mee te doen! Want ze komen steeds wel snel hé....

Ik wens jullie allemaal een fijne zomerse week toe!
En bedankt voor je bezoekje <3

Liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Lotte ! Fijn dat je meer tijd krijgt nu de kinderen weer naar school zijn want zo'n mooie kaartjes mag je nog maken hoor, wat een bjoetie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schittererende kaart. kleuren heel mooi op elkaar afgestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Things are very open and intensely clear explanation of issues. was truly information. Your website is very beneficial
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ហ្គេមស្លត់

    BeantwoordenVerwijderen
  4. โปรโมชั่น PG SLOT ที่น่าสนใจ ห้ามพลาดที่เราเตรียมไว้เพื่อคุณ พีจีสล็อต ออนไลน์ที่ทันสมัย น่าเล่น มาพร้อมรางวัลก้อนโตภายในเกม เล่นได้บนมือถือ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Are you in need of financial assistance?
    I'm writing from Scotland I would recommend Dr Pedro  a loan lender that grant me a loan of 490,000 Pounds to innovate my business with the loan repayment of 4 years on a loan rate of 3% annual return and I have been paying for the loan now for about 2 years and I have also recommend Dr Pedro to my sister which she was also grant a loan so I will say Dr Pedro is a financial supporter with an understanding and kind situations.Dr Pedro email contact is pedroloanss@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte