zaterdag 5 december 2015

kraamcadeautje met kaart!

Wij zijn nu op een leeftijd dat alle neven en nichten toe zijn aan kinderen, dus de ene geboortekaart na de andere ontvangen wij op het moment. Super leuk natuurlijk! Maar niet altijd haalbaar om overal op kraamvisite te gaan. Daarom probeer ik toch altijd een klein cadeautje met de kaart mee te sturen. 


Een dergelijk setje heb ik al vaker gemaakt, maar het blijft leuk om te doen en het word met veel plezier ontvangen.

Het doosje heb ik gesneden met de silhouette cameo, deze maat heb ik zo gemaakt dat er een klein t-shirtje in past en dat het ook nog door de brievenbus past!

Ook het t-shirtje heb ik met hulp van de silhouette gemaakt. De naam en vlinders heb ik van het geboorte kaartje ingescand en zo een snijbestand ervan gemaakt. Ook de kleuren heb ik van het geboorte kaartje over genomen....


Natuurlijk kan er geen stempel van Magnolia bij mij ontbreken. Ik denk dat deze stempel bij mij het meest van inkt is voorzien :) 

Ik heb haar ingekleurd met de derwent potloden. Met de achtergrond ging even wat mis nadat ik haar had ingekleurd, o wat is dat balen! 

Maar ik heb dat opgelost door haar uit te knippen. Vervolgens een nieuw stuk papier te pakken, hier dezelfde Tilda op te stempelen, de achtergrond te stempelen met de tekst stempel 'love' en blenden. Daarna heb ik de originele ingekleurde Tilda er verhoogd opgeplakken. En eigenlijk gaf dit nog wel een heel leuk resultaat :)


En dit is hoe de rest van het doosje is geworden!


Natuurlijk hoort er ook nog een kaart bij met de felicitaties!
Deze heb ik in dezelfde stijl gehouden, zodat het echt een setje is :) Ik doe dat zo graag!

En deze kaart is gelijk een voorbeeld voor de nieuwe challenge bij Time for Magnolia! Want daar willen wij graag een geboorte-kaart zien.


De sponsor is dit keer:


En zij stellen een cadeaubon te beschikking :) Hoe leuk is dat!!!
Doen jullie allemaal mee met deze challenge? Ik kijk uit naar jullie creaties!

Een mooi weekend aan iedereen toegewenst!
Wij gaan lekker Hollands genieten van het sinterklaasfeest met onze traditie om met heel de familie te gourmetten bij opa en oma. (zolang dat nog kan) Hopelijk komt Piet ook nog langs met een zak vol moois <3

Bedankt voor jullie bezoekje! Liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. Ohh Lotte wat prachtig, zo mooi op elkaar afgestemd ik hou daar ook zo van . Met liefde gemaakt dat is duidelijk ;-)
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit cadeau gaat met heel veel warmte ontvangen worden, want het straalt uit dat je het met liefde hebt gemaakt in alle kleine details. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creatie, Prachtig!.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie weer van jou Lotte!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs leuk bedacht. En wat is de cadeau/kaart mooi geworden! Daar zullen de ontvangers vast heel blij mee zijn. Ook heel erg leuk gedaan met de naam op het cadeautje! Alles bij elkaar is heel leuk!

    Liefs rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs leuk bedacht. En wat is de cadeau/kaart mooi geworden! Daar zullen de ontvangers vast heel blij mee zijn. Ook heel erg leuk gedaan met de naam op het cadeautje! Alles bij elkaar is heel leuk!

    Liefs rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kado! Kan me voorstellen dat dit goed wordt ontvangen! Wat mooi dat dit met de silhouette kan. Weet je zeker dat de ontvangers het mooi vinden.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte