woensdag 30 december 2015

kerst kaart in het roze

Dit jaar heb ik nog een paar kaarten verstuurd met kerst die ik nog niet heb laten zien aan jullie, gelukkig zijn er wel foto's van getrokken, dus kan dit alsnog hé?!

Mijn lieve vriendin Nanna is zot van roze, dus toen ik deze velletjes in handen kreeg van Magnolia wist ik gelijk dat ik voor haar hier een speciale kaart mee wilde maken!


Natuurlijk heb ik deze prachtige Tilda ook weer ingekleurd met de verfjes; Gansai Tambi van Kuretake ;-) Zo genieten! Zij heet Christmas Candle Tilda uit de Waiting for Christmas Collectie 2014.


De vorm van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo. Dat geeft gelijk al zo'n ander effect! Alle stansen die ik gebruikt heb zijn van Magnolia uit verschillende kits. De roze belletjes had ik nog liggen en pasten hier perfect bij! Het ornament is van Scrapberries, het gouden blaadje wat je hier vanachter ziet komen is van Magnolia. Verder een paar pareltjes en een laagje witte verf voor het sneeuw effect ;-)


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de volgende challenge's:
All About Magnolia - All about Christmas
Midweek Magnolia - Anything Festive
LHOSM-challenge - Glitter it up!

Ik wens jullie allemaal een hele mooie jaarwisseling!
En in het nieuwe jaar kom ik weer snel terug met een nieuw kaartje. Liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Lieve Lotte,
    Van harte de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Je hebt heel wat mooie creaties gerealiseerd het afgelopen jaar en mag er trots op zijn.
    Ik wens jou en je gezin mooie gelukkige zorgeloze dagen toe.
    Geniet van alle mooie momenten en neem de tijd om er even bij stil te staan…
    Warme groeten, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo'n kerstkaart in het roze!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een pareltje! Heel leuk zo een roze kerstkaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow What a STUNNING card you have made, I love the amazing layout and fantastic colouring, the pink and brown mix are just perfect, your card is BEAUTIFUL !!! I have had a look around your lovely blog, its fantastic, why not enter our DT call at Lovely Hanglar or Sweet Magnolia!!! Thank you for sharing your amazing creativity with us and good luck in the draw! Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Echt Kerst :-). Heel mooi gedaan en die verfjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte