donderdag 2 april 2015

Kerst bij Time for Magnolia!

Een voorraad van kerstkaarten is nooit verkeerd hé!? Iedere maand hebben we een kerst-challenge, waardoor ook jij een voorraadje kan hebben! 
Deze maand luid de challenge: Kerst in traditionele kleuren (rood, groen en/of goud) 
 

Dit keer heb ik een 'window slider card' gemaakt. Wat super leuk om te doen!
 Deze stempel heet: Cozy Tilda Waiting for Christmas uit de Waiting for Christmas 2014 Collectie.


Op deze foto hierboven kan je zien hoe het lijkt wanneer de 'window' gesloten is.
Het papier is van Maja Design, gecombineerd met kraft.


De meeste stansen zijn uit de Doohickey Kit Volume 2. De tekst-stempel is uit een oudere collectie van Magnolia net als de decoratie stempels die ik rond het afdrukje heb gebruikt. De hele kaart heb ik afgewerkt met Crackle Paint. Dat geeft gelijk zo'n winters effect!

Doen jullie deze maand ook weer gezellig mee met deze challenge
Liefs Lotte

11 opmerkingen:

  1. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kiekeboekaart! Super met deze tilda er achter.
    Mooi gemaakt hoor,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi Lotte!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een enig idee dit window kaartje, leuk!
    Prachtige bloemen heb je gemaakt Lotte om te decoreren. Mooi!
    Hoop dat alles goed gaat met jullie!
    Fijne Paasdagen.
    Liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte kerstsfeer en dat in april :-) Heel mooi kaartje met een leuk effect zo met dat luikje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een super mooie kerstkaart!! Een heel leuk model, moet ik onthouden en mooie details. Ik heb zelf nog helemaal geen zin om kerstkaarten te maken maar om alvast een voorraad op te bouwen is wel heel verstandig. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk fantastisch Lotte!!! Altijd genieten op je blog. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lotte,

    Ik vind je kaart geweldig en de Window vind ik super leuk gedaan!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf modelletje! Die sneeuw maakt het echt af. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte