woensdag 4 juni 2014

50 and still Sexy!

Hiep, Hiep, Hoera! Vandaag is Christa jarig en is 50 jaar geworden! Ze is inmiddels al behoorlijk verwent met mooie kaarten. Maar natuurlijk heb ik ook één voor mijn team-maatje gemaakt!


Toen ik deze stempel zag wist ik gelijk hoe ik er een kaart van wilde maken! Ik vind haar zo mooi en zo'n sex-appeal hebben. Zoals zij daar staat... Super gewoon!  Eigenlijk heb ik natuurlijk geen stempel nodig... Maar mijn excuus is dat ik ook boogschutter van sterrenbeeld ben, LOL Dus op de beurs in Nijkerk (voorheen Zeist) heb ik deze gekocht. Maar meer dan stempelen kwam er niet van... Het papier en embelies lagen keurig bij elkaar klaar... 

Toen ik op mijn kalender ontdekte dat Christa binnenkort jarig zou zijn. Had ik een hele goede reden om mij te haasten met deze kaart. Want rood is haar lievelingskleur! Enkel moest ik er nog een tekst bij vinden... Gelukkig is dat ook gelukt, LOL

 

Natuurlijk heb ik haar gestempeld met Memento - Rich Cocoa en dit keer ingekleurd met Distress Inkt. Rond het afdrukje heb ik met Distress Inkt een decoratieve stempel van Magnolia gestempeld en daarna nog frantage gebruikt. 


Het afdrukje is op ribbelkarton gedaan en daar omheen heb ik een parelsnoer geplakt.


Dit mooie hart heb ik van Nicole gekregen. Zij heeft dit met licht gewicht klei gemaakt. Ik heb er designpapier achter geplakt en de tekst 'xoxo' gemaakt en uitgesneden met de silhouette. Het prachtige papier is trouwens van Magnolia ;-)


De strik heb ik ook uitgesneden met de silhouette. Met daarop een parelkern.


Het velletje heb ik gemaakt met een Collectable van MD; COL1215. Ook de mooie hoek heb ik van Nicole gekregen. Ik heb hier en daar wat roosjes opgeplakt en parelkleurige blaadjes van tussen de velletjes gestoken. Twee pins in de vorm van een hart mochten niet ontbreken. En twee parelhartjes pasten goed bij het thema ;-)


**************


**************


En toen was de kaart top - zwaar.... HIHI Ik heb met de silhouette een mooie standaard uitgesneden waar de kaart op kan staan. Mooi geheel toch zo?! Nu maar hopen dat die heel is overgekomen...

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenge's:
Simply Magnolia - Pin up
Magnolia Forever - Lots of Flowers
Tilda's Town - Anything Goes
Creashop Duymelot - Alles Mag

Lieve Christa, ik wens jou een super leuke dag toe! Met veel post, cadeautjes en slingers. En natuurlijk wens ik ieder ander ook een prachtige dag toe ;-) Bedankt voor jullie bezoekjes!!!
Veel liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!! Wat een geweldige kaart.....ik ben bijna jarig maar zou bijna wensen nog een keer 50 te worden hahaha. Die Christa boft toch maar met al dat moois maar....het is haar gegund hoor. Geweldig gedaan meis!
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Christa gemaakt Lotte, ik weet zeker dat die in de smaak zal vallen. Heerlijk dat ze zoveel kaarten heeft gekregen. Leuk dat je met haar lievelingskleur rekening hebt gehouden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very original creation. I like this superimposing of papers in all directions with these wonderful embellishments. Bravo !

    Thanks for joining us at Magnolia Forever today.

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik ben (bijna) sprakeloos! Wat een schitterende kaart is dit, geweldig mooi, echt een toppertje hoor, mijn complimenten! zoveel prachtige details, mooi papier, lief afdrukje, geweldig lief hart, alles is mooi haha.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Lotte. Een prachtige kaart voor Christa.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat gaaf!! Kom bijna ogen te kort om alle details te bekijken wat zal Christa er blij mee zijn!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtstuk Lotte! Je kan blijven staren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij geknald in het rood! Schitterend, wat ontzettend mooi gedaan. Geweldig al die mooie detail en die strik is van dat papier bijna net stof!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oohh wow, wat onwijs mooi!! je snapt wel dat ik als mede boogschutter deze stempel ook snel op mn verlanglijstje zet ;-) Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Love the colors and your choice of embellishments. Thanks for joining us at Simply Magnolia for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, fabulous card! beautiful red accents & gorgeous design. Thank you for joining us at Tilda's Town this week.
    hugs, shien shien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaaw Lotte, wat een prachtkaart!!! Super mooi in al zijn details en wat heb je ook prachtige foto's gemaakt. Ze doen je kaart echt tot zijn recht komen. Je mag hier terecht fier op zijn en ik denk dat de jarige Sarah hier ook wel heel verrast door zal zijn.

    Liefs en dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW Lotte!!!! Kijk mijn ogen uit zeg. Wat mooooooooiiiiii!! Al die prachtige details en je kleurwerk.... ik kom woorden tekort Lotte! Zeker weten dat Christa hier helemaal mee in haar nopjes is want rood is zooooooo haar lievelingskleur!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lotte , je kaart is gelukkig heel aangekomen hoor en ik vind hem SUPER MOOI !!
    Helemaal mijn kleur ....
    Het afdrukje vind ik super en je hebt haar prachtig ingekleurd.
    En ontzettend veel gave details op je kaart verwerkt.
    Nogmaals DANK !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie Lotte, leuk dat je meedoet met Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card! I like that red berries. They look amazing. Must get me some for Christmas cards. :)
    Thank you for joining us over at Magnolia Forever. Good luck in the draw. Hugs, tamika xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastische kaart Lotte, geweldig, al die prachtige details! Er is zoveel moois op te ontdekken, super gewoon! Bedankt voor je gezellige reactie op m'n blog, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte