zaterdag 1 februari 2014

Challenge bij AnMaCreatief

Deze maand is een speciale maand voor mijn lieve vriendin Anne-Marije; haar web-winkel AnMaCreatief  bestaat deze maand alweer 3 jaar! En ze gaat deze maand voor het eerst naar de beurs. Wat een leuke gebeurtenissen hé?!


Omdat de winkel 3 jaar bestaat willen we graag  het aantal drie zien. Denk bijv. aan drie stansen, drie bloemen, drie filigraan, drie parels, drie creaties, etc.

Ik heb drie ballonnetjes op mijn kaart gemaakt. Want een feestje mag het bij Anne-Marije wel zijn ;-)


Deze super lieve stempel is van Wild Rose Studio. En zo toepasselijk! Dat vonden mijn team-maatjes ook, LOL Want zonder het af te spreken hebben ook Lins en Helen deze stempel gekleurd. Maar toch zijn onze kaarten zo verschillend! Leuk om te zien :) Ik heb haar gestempeld met een grijze tint van Memento, dat vind ik toch meer bij olifantjes passen als bruin. Maar zwart vond ik weer zo hard. Een goed alternatief dus ;-) En ingekleurd met  Distress Ink.


Het papier is van First Edition - Bird Song. En de vorm is van GoKreate. De drie ballonnetjes zijn gemaakt met een prachtige stans van MD. De strik is gemaakt met kreukellint, met hieraan een leuke charm! Verder eigenlijk vrij éénvoudig gehouden; Cherry Blossom en parelbloemen. Een slingertje met 'AnMa' erop in het kraft.

Doen jullie gezellig mee? Ik kijk uit naar jullie uitwerking! Deze feestelijke prijs is er te winnen:


Wanneer je tijd hebt, kijk dan ook even bij mijn team-maatjes, zij hebben ook zulke schitterende uitwerkingen gemaakt!

Bedankt voor al jullie lieve reacties iedere keer en een heel fijn weekeinde toegewenst!
Liefs Lotte

16 opmerkingen:

  1. Hey Lotte,
    Super gedaan weer, wat leuk om het olifantje met verschillende technieken ingekleurd te zien. Ik vind je kaart weer zo mooi geworden!
    De standaard is een stans van MD, dus eens geen sil :-)

    Dikke kus x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is ie superleuk Lotte, gaaf zo met de olifant en de ballonnen.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lotte,

    Wat een top kaartje! Je hebt de lieve Bella echt supermooi ingekleurd. De vlaggenlijn vind ik natuurlijk erg leuk... ;-)

    Dankjewel voor je mooie voorbeeld!

    Fijn weekend.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Lotte, prachtig.
    LIefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Lotte. Met die fleurige rand er omheen vind ik het op een wandbord lijken.
    Natuurlijk een echte Lotte kaart met een mooi lint, dat vind ik altijd het kenmerk van jouw kaarten.

    Een fijn weekend.
    Granny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Lotte.
    Prachtige kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Lotte, erg mooi!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooohhhh wat een sweetie Lotte!! Geweldig mooi en heel persoonlijk met AnMA op je kaart! Genieten meis! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met mooie details en wat een schatje van een stempel!! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het een schatje, zeker zo in die zachte kleurtjes! Geinig gedaan met dat vlaggenlijntje, heel toepasselijk kaartje heb je ervan gemaakt. Prachtig!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OoOo Lotte wat een lief kaartje! Bella is echt zo schattig en weer prachtig ingekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh Lotte wat een ontzettend lief stempeltje is dit ook, vind die olifantjes zo aandoenlijk lief. Wat goed zeg 3 jaar en zeker in deze moeilijke tijden een grote prestatie van haar hoor.
    Je kaartje is prachtig geworden dus het feest kan beginnen !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaart Lotte!!
    Gelukwensen aan AnMa voor haar 3° verjaardag!!
    In deze tijden s het niet gemakkelijk om een zelfstandige zaak te beginnen.
    Je hebt dat weer schitterend gedaan!!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt voor ons feest. Deze stempel is zo'n schatje, vandaar waarschijnlijk onze keuze ;-) Prachtig afgewerkt, leuk met de vlaggenlijn.
    Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte