zaterdag 15 september 2012

Nieuwe Design Team leden!!!

Vandaag bestaat het Design Team van AnMaCreatief 1 jaar.
En wauw!!! Wat geniet ik om deel uit te mogen maken
van zo'n leuk, gezellig, enthousiast en creatief team!
 
 
Precies een jaar geleden mocht ik het eindelijk van de
daken schreeuwen dat ik voor deze super leuke
webwinkel mocht gaan werken.
 
Vandaag is het de beurt aan twee andere enthousiaste dames
om zich voor te stellen als nieuwe Design Team leden.
Namelijk Adriana en Judith!!!
 
We hebben twee dames met hun eigen stijl gekozen
die ons mooi kunnen aanvullen.
Op het webshop-blog stellen zij zich aan jullie voor.
En kijk ook alvast even op hun eigen blogs,
om te zien wat voor prachtige creaties je van hen mag verwachten.
 
Verder moet je het webshop-blog nog maar goed
in de gaten houden vandaag.
Want vandaag komt er een prijsvraag on-line waarmee
je een mooie stempel kan winnen!
 
Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte, Ik vind het geweldig leuk om nu ook deel te nemen aan het gezellige team!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met het één jarig bestaan van jullie team. Ik kijk erg uit naar de samenwerking met jullie. Het is in ieder geval vanaf het begin al één gezellig boel onderling.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige DT-verjaardag teammaatje. Ik hoop dat we nog heel lang van elkaars vriendschap en creativiteit mogen genieten.

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera, gefeliciteerd met onze 1e verjaardag. Dat we nog maar lang samen mogen zijn. Dikke knuffel Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte