dinsdag 14 augustus 2012

Kraft bag

Ik ben tussendoor aan het werk geweest met
een cadeautje voor mijn opa.

Eigenlijk hoeft hij geen cadeautje,
want wat moet je op die leeftijd nog wensen?
Maar wanneer ik zelf iets voor hem maak,
word het wel zeer gewaardeerd ;-)


Ik heb weer een poging gedaan om met Distress te kleuren.
Meerdere keren ben ik opnieuw begonnen,
maar met dit resultaat kon ik leven ;-)
Aldoende leert men, nietwaar?

Deze super lieve stempel is van magnolia en heet;
Tilda Unanchor uit de Summer Memories Collectie 2012


Ik heb haar met de volgende kleuren Distress Ink gekleurd:
Broek: black soot
Topje, schoenen, haarstrik:  Faded Jeans
Achtergrond: Pumice stone

Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink; Walnut stain
en met de naaimachine doorgestikt.

Verder heb ik gebruik gemaakt van:
- Papier van Maja Design
- Doohickey
- Henneptouw
- Parelpen (rond de stempel)
- gaasverband


In het tasje zit natuurlijk een aardigheidje verstopt.
Een mooi celefaanzakje heb ik bij de bakker gevraagd,
deze gevuld met heerlijk zeebanket
(om in het thema te blijven)
en vast gemaakt met een nestabilitie four.
Daar nog wat stansjes van de TH stans: Gadget Gears
op gemaakt en het gewoon dichtgeniet.



Met deze creatie wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
- Addicted to Stamps: Pearls and Lace
- HobbyVision: Alles mag
- Totally Tilda: Tilda plus Kraft card

Ontzettend bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog
en dat jullie de moeite nemen om een reactie achter te laten.
Dat waardeer ik enorm!!!

Liefs Lotte






21 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,

    Wat een supermooi kaartje, mooi
    kleurgebruik en ook erg mooi ingekleurd.
    Helaas doe je aan teveel challenges mee. Toch leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Dutch Magnolia Lovers, hopelijk zien we je weer terug bij onze volgende challenge.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een supermooi cadeauzakje!! Prachtige details, die TH stansen zijn zoooo gaaf erbij!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieverd, wat een supergaaf tasje is het geworden. Daar is opa vast en zeker blij mee. Prachtig ingekleurd en mooie kleurtjes gebruikt (blauw/bruin). De inhoud is ook superleuk verpakt en erg yummie. Tot gauw weer, dikke kus Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie wat schitterend gemaakt Lotte, supergaaf kadootje! De stempel is ook heel mooi ingekleurd, complimenten meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Lotte, wat heb je een superleuke creatie gemaakt voor je opa. Geweldig hoe je de stempel hebt ingekleurd en alles past zo perfect bij elkaar. Echt super gemaakt hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaaaw Lotte, zo mooi ingekleurd. Ik was zo benieuwd toen je me vertelde dat je eraan bezig was en het resultaat mag er zeker wezen!!! Het is schitterend met al die mooie details, daar ben je ongelofelijk sterk in. Super gedaan meid en je mag best wat meer geloven in jezelf. Je opa is een gelukzak, ook hoe je het zakje met de zeevruchten versierd hebt, knap!

    Dikke x,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Lotte,
    Beautiful Pearls & lace challenge card, love your image Thanks for joining us at Addicted to Stamps this fortnight.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je plaatje is waanzinnig mooi ingekleurd!! En wat een heerlijke verwennerij zeg dat zal je opa vast niet vervelend vinden ;p
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lotte,
    Na ons emailverkeer, heb je een challenge verwijderd van je blog, waardoor je nu weer helemaal meedoet aan onze challenge bij Dutch Magnolia Lovers.
    Veel suc6 met de challenge.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lotte,

    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Wat een leuke stempel heb je gebruikt!

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous Tilda creation lovely colour combo great design fab use of the Kraft card..

    Thanks for sharing at Totally Tilda chall this time..

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous creation, and stunning colouring...thanks for joining us at totally tilda & good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie en ook je afdrukje is prachtig ingekleurd.

    Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf zo'n tasje, wat zal je opa daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A gorgeous card Lotte, love the colours and all the beautiful details! Thank you for joining us at Addicted to Stamps Pearls and lace challenge this time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk cadeautje voor je opa! Het afdrukje is heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi en lekker cadeautje!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAUW !! Helemaal geweldig vind ik dit ! Prachtige kleurencombi .... en een mooie layout. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, this is amazing
    Thanks for joining us for this challenge at
    Totally Tilda
    Hugs, Becky x

    I've got candy on my blog if you're interested, http://attic-crafter.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig kadootje. Zal opa vast trots mee pronken! Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte