maandag 20 augustus 2012

Easel-kaart Forever Friends - 3

Het laatste easel-kaartje met Forever Friends.
Hoewel het een beetje 'saai productiewerk' lijkt te worden...
Staat het hier wel heel gezellig op de kast!

Ik heb nog een keer voor dezelfde stempel gekozen.
Dat hart paste zo mooi bij al die lieve hartjes op het papier.

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
130-180-530-560-590

De materialen voor deze kaart zijn:
- Doohickey van Magnolia
- 2 witte paperflowers
- 2 roosjes ( donkerrood)
- Lint

Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink: Walnut Stain.


Bedankt weer voor jullie bezoekje en alle lieve reacties
die ik op mijn kaartjes krijg.
Het is zo fijn ze iedere keer te lezen!

Liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke easelkaart Lotte, de kleuren vind ik prachtig. Ik heb er dit weekend ook zelf een in elkaar geworsteld (het is altijd een hele klus), maar deze komt later op mijn blog.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Easelkaarten blijven erg mooi hoor! Deze mag er ook weer zien, ziet er prachtig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Lotte!! Die beertjes blijven toch leuk!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo daar ben ik weer terug van weg geweest. Jij hebt je niet verveeld tijdens deze zomer, wat een schitterende creaties heb ik gemist. Maar nu niet meer hoor, hahah!! Dit is ook weer een bjoetie. Kom weer ogen te kort. En het tasje voor je opa vind ik ook helemaal te gek. Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje Lotte en zn leuk modelletje :) ik heb je nog niet terug gemaild echt schandalig sorry...!!!! maar ik ben blij dat je het broekje leuk vond! ik zag het hangen en dacht dat ga ik naar Lotte opsturen hihi.
    en wat eb je Tilda van een aantal blogberichtjes hier onder mooi ingekleurd zeg echt WAUW! HELEMAAL SUPER!!
    heel veel liefs, Mandy
    ps. we mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooi Lotte! Prachtige kleuren en dit modelletje doet het altijd goed.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lotte,
    Hij is weer super geworden! Ik ben verliest op het beertje ga hem zelf ook gauw gebruiken.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dat ziet er gaaf uit Lotte, SCHITTEREND die mooie kleurtjes bijelkaar!!!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief kaartje !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte