donderdag 25 augustus 2011

Box-kaart

Even een heel ander kaartje.
Dat moet soms ook gebeuren...
Het dochtertje van kennissen van ons is vrij snel
na de geboorte naar het ziekenhuis gegaan.
Ze kwamen er achter dat ze een ernstige hart afwijking had.
Ze heeft een lange tijd in het ziekenhuis gelegen
en een zware operatie ondergaan.
Maar ze is nu toch eindelijk weer thuis!
Ze is er nog niet, ze zal nog eens geopereerd moeten worden.
Maar dat ze thuis is, is toch al een goed begin!
Daarom heb ik dit lieve, vrolijke kaartje voor haar,
haar ouders en natuurlijk de grote broer gemaakt.
De stempels zijn van Eline.

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
180-210-270-510-550-560-640
Ik heb een box-kaart gemaakt met het patroon van Inge.
Het papier is allemaal van Studio Light.
Ik heb een kantje gebruikt uit de naaikoffer van oma,
bloemen van Prima Marketing (vastgezet met een snap),
organzalint, bloemen geponst van Mireille
met daarop parels (wit) van AnMaCreatief.


Ik wil dit kaartje ook graag mee laten doen
De opdracht is Something New.
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties,
ik vind het zo leuk om ze te lezen!
Nog een fijne avond.
Liefs Lotte

6 opmerkingen:

  1. Jouw kaartje ziet er ook geweldig uit Lotte, echt heel mooi gedaan .

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Lotte,
    wat een schattig kaartje heb je gemaakt,
    leuk modelletje ook

    En prettige vakantie, hoop dat het weer een beetje meewerkt hoor
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heel schattig kaartje gemaakt Lotte het ziet er prachtig uit.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, weet zeker dat hij een ereplaatsje zal krijgen!

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje, het kindje van mijn zusje heeft ook heel lang in het ziekenhuis gelegen met een hartafwijking, zo sneu om zo'n babietje tussen al die apparatenen an al die slangen te zien liggen.
    Ze zullen vast heel blij zijn met dit mooie kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze prachtig kaart zal ze goed doen, het is niet niks als dit met je kindje gebeurt.
    Leuk dat je volger bent geworden bij ons.
    Wij gaan jou ook volgen hoor je maakt ontzettend leuke dingen.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte