maandag 22 augustus 2011

80 jaar!

Het heeft lang geduurd,
maar hier is eindelijk het kaartje
dat ik voor mijn opa heb gemaakt.
Hij is 80 geworden, wat een leeftijd hé?!


Mijn opa is altijd druk met groenten en fruit.
Vroeger hadden mijn grootouders een eigen groentenwinkel.
Nu gaat hij nog iedere dag naar zijn eigen tuintje.
Waar wij met heel de familie en nog vele anderen van mogen eten.

Vandaar dat ik dit stempeltje wel heel toepasselijk vond.
Ik mocht hem van een vriendin gebruiken,
het is een stempeltje van magnolia, ze blijven zo mooi!


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
050-130-160-180-450-480-510-520-550-560-580-590-630

Het papier komt uit een vintage-paperpack.
Alle randen heb ik bewerkt met Destress ink: Vintage Foto.
Het stempeltje heb ik uitgestans met een Nestabilitie: Label Four.
De knoopjes zijn gemaakt met een mal van Sizzlits.
En de cijfers heb ik gemaakt met
een Cuttlebug cijfer-mal: Curls and wirls.
Het boompje op de voorgrond heb ik verhoogd opgeplakt.


En meer vond ik niet nodig voor een mannen-kaart.

We zijn inmiddels weer thuis van vakantie.
Wat een was heb je dan hé!?
Verder liggen ook nog heel veel andere werkjes op mij te wachten.
En dan gaan we vrijdag nog een weekje op vakantie!
Lekker hoor!!!
Maar voorlopig zal het dus nog even rustig blijven op mijn blog.
Daarna kan je weer veel van mij verwachten
want ik ga met een leuk projectje beginnen.
Daarvoor ga ik donderdag alvast naar HobbyVision.

Ik wens iedereen nog een hele fijne avond!
Liefs Lotte




1 opmerking:

  1. Hoi Lotte,
    Leuk kaartje hoor voor je opa
    Heb je een fijne vakantie gehad?
    en dan straks nog een weekje, dat is lekker
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte