zondag 31 juli 2011

Right through my heart

Het weer word vast wel weer eens beter...
Maar zo hebben we wel wat meer tijd om te freubelen.


Het is al een oudere stempel van Magnolia,
Raising the Ceilling - right trough my heart,
maar wel erg mooi!
Dat blijven ze eigenlijk allemaal wel van Magnolia...


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
180-500-530-550-560-640

Het papier is uit een vintageblok.
Ik heb alle randen bewerkt met Distress ink: Vintage Foto.
De grote strik heb ik gemaakt met erg breed satijnband,
omdat het nogal een grote afbeelding is vond ik het wel erg gaaf
om een super grote strik erbij te maken!
Het hart is gemaakt met een
Cheery Lynn Designs - Heart to Heart Doily.
De grote bloem heb ik zelf gemaakt met disignpapier
en vastgezet met een brad.
De kleine roosjes (vintage-roze) zijn van AnMaCreatief,
net als de swirls en de dew-drops (champagne).
De vlinder heb ik gemaakt met een creatables.


Ik heb nog een paar stempelafdrukjes van Magnolia liggen
die ik al heb gekleurd,
dus daar kunnen jullie nog kaartjes van verwachten.
Daarna ga ik weer eens een ander kaartje maken!

Nog een fijne dag!
Liefs Lotte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte