zaterdag 30 juli 2011

Kleuren met maar 1 potlood!

In de zomer periode maak ik altijd veel minder kaarten.
Maar dit kaartje moest ik gewoon maken van mezelf!


Op het challenge-blog van Derwents was er een nieuwe challenge,
waarbij je maar met 1 potlood mocht kleuren!
Dat vind ik wel een echte uitdaging,
en daar had ik nu wel eens zin in...
Gelukkig had het DT-team mooie voorbeelden gemaakt!


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
640

Het stempeltje is een Magnoliaatje.
Ik weet niet waar het papier van is, er staat geen merk op,
maar ik vond het zo mooi!
Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink: Vintage Foto.
De grote bloemen heb ik zelf gemaakt, van hetzelfde design-papier,
en vastgezet met een snap.
De kleine roosjes (vintage-blauw) zijn van AnMaCreatief,
net als de parels (wit).
De vlinders zijn gemaakt met een Creatables.
En de tekst heb ik zelf op de computer gemaakt.


Nog een fijne dag!
Liefs Lotte

2 opmerkingen:

  1. super wat je gemaakt heb heel mooi, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een super leuke kaart gemaakt, Lotte. Mooie kleuren combinatie.

    Groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte